28 d’oct. 2015

Pas a pas - Teatre, això teu és pur teatre (Sisena setmana a l’escola)

Aquest curs he començat el projecte al bloc d’explicar-vos, cada setmana, algunes de les feines que l’Ona i l’Estel fan a l’escola. Perquè són petits treballs que ens permeten veure què i sobretot, com aprenen. A mi m’agrada veure-ho, i sobretot, veure també què fan en d’altres escoles. Segur que en podem treure bones eines per ajudar als més petits!


Doncs sí, aquesta setmana destaquem una obra de teatre, que van veure les dues classes. L'ENDRAPASOMNIS, de la companyia Al detall. Aquí en teniu una presentació.



A l’Estel li va agradar molt però l’Ona, que normalment surt entusiasmada de qualsevol teatre, no en va parlar massa. Però això ens va portar a parlar de somnis i malsons. L’Ona va dibuixar un somni que va tenir, on ella passejava per un bosc. Us adjunto el dibuix, perquè em va semblar que en ell va posar molts detalls, que habitualment es deixa, o no hi dedica massa atenció. Però en aquesta ocasió vaig veure que l'havia perfilat molt i em va agradar.



I un altre treball que he escollit d'aquesta setmana és un exercici que ha fet l’Estel (tot i que ho fan les dues classes molt sovint). Arran d'un conte, ells reflecteixen algunes situacions, pensen solucions i després n’han de fer un resum. Us ensenyo aquest treball perquè cada setmana estic veient avenços en les petites (a qui realment els costa escriure i moltes vegades, fins i tot aquest estiu, costava molt de desxifrar la cal·ligrafia). Però estic contenta amb aquest resum, i tingueu en compte, que no és la seva llengua materna, amb la qual cosa, li dono molt més valor. Bon treball aquesta setmana, noies !. A més, heu après multitud de coses interessants sobre els vostres respectius projectes.


PAS A PAS (així és aquest curs: segons de primària)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada