13 de set. 2015

'Demà' #tornadaalescola

Demà comença un nou viatge.

Una de les bessones: "No puc creure que demà comenci ja a segon. Sóc molt més gran"

Jo: (penso). No em puc creure que hagin passat ja gairebé 7 anys. No pot ser.

L'altra bessona: comença a posar-se nerviosa, a plorar, a dir que li agrada més estar de vacances amb nosaltres. Que fa uns dies ja va veure a les seves amigues de l'escola i que no hi vol anar. Sé que ho està passant malament, que la seva gestió d'emocions li comporta problemes i que hem de continuar treballant en això. Sé que demà al matí, encara que impliqui la famosa recuperació de les rutines, no serà un matí normal. No sé com reaccionarà. I la que comença a posar-se nerviosa sóc jo. Perquè ella ho passa malament, i jo també. Perquè sé que quan el volcà s'activa costa el  seu temps que torni a la tranquil·litat. He estat parlant amb ella, parlant de què li passa, com se sent i que pot fer per sentir-se millor. Tot l'estiu hem estat treballant a consciència en això.

Demà comença el cole. Demà comença un nou viatge. I sé que aquesta nit em costarà dormir, pensant en què passarà demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada