21 d’oct. 2014

Sóc una "mama-màster". Tu també?


Que això de la maternitat ve amb nous catàlegs d'aprenentatges sota el braç ja ho imaginàvem tots. Però que en poc temps et vegis "obligada" a cursar màsters per a tot, a mi això no m'ho havien explicat. N’hi ha alguns que són curts i fàcils, d'altres que impliquen esforç i treball diari i sense data de caducitat.

Així, d'entrada, els primers que em venen al cap són:

El Màster de bolquers (vaig treure súper bona nota, em sabia el preu per unitat de totes les marques i tots els supermercats, i olorava les ofertes a distància)

El Màster del biberó (aquest em va costar al principi, perquè les bessones tenien gustos diferents amb les tetines i no hi havia manera d'encertar). Finalment vam poder unificar amb els Philips Avent i dominàvem el màster a la perfecció.

El màster Vermell-Taronja (en aquest t'ajuda el pediatre, perquè és el que et diu si toca Dalsy o Apiretal)

El màster cotxet de bessons: conduir empenyent 35 quilos de cotxet no és fàcil. Posar-lo al maleter / ascensors / voreres requereix nocions d'arquitectura espacial.

El màster histèric de la pre-inscripció escolar: Aquest va ser dur. Molt estrès durant mesos, pensant en la millor opció, amb càlculs logístics i càbales sobre si entrarien o no a l'escola que volíem i ens agradava.


El màster de socialització: Les bessones van a classes separades. El màster de memorització que suposa aprendre’m  els noms dels seus 50 companys de classe en total. D'alguns d'ells conec també als seus germans. Reconec que encara avui, no associo alguns pares amb els seus fills. Cent pares i mares de cop són molts. 

Però al que anava ... el màster més important, que de fet, va ser el motiu que em va fer començar aquest post. El màster que estic estudiant actualment. 

Perquè això d'Eurodisney és molt complicat. A veure ... em fa gràcia ... però em ronden mil preguntes. Les petites faran 6 anys. En molts pack-oferta fins als 7 és gratuït. Està bé que m'ho plantegi ara? Aguantaran el ritme? Que car, mare meva! Només Eurodisney o aprofito per fer un parell de dies a París? Cotxe, tren o avió? És millor contractar els àpats o no? Hi ha trucs o gangues per aconseguir packs a millor preu? Val la pena, realment?

En aquestes estic, així que m'agradaria demanar-vos tots els suggeriments, idees i experiències. Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada