28 de maig 2014

Armes de mama



Com la Melanie Griffith en aquell clàssic que ara ja es veu mooolt passat de moda, avui us vull presentar les meves 'armes de mama '. No parlarem de paciència, ni de molta paciència, ni de capacitat de mediació, de donar abraçades i petons... no. Res d'això. Avui parlarem de MUNICIÓ pura i dura.

Perquè ... a veure ... vosaltres quina munició porteu a la bossa? Bé, potser que redefineixi el plantejament, perquè de la bossa d'una mare pot sortir de tot. I quan dic de tot, ja sabeu que pot ser de tot.

Vull dir: què porteu a la bossa per aquesta faceta d'infermera d'urgències - mare primers auxilis - bossa farmaciola ? (perquè aquest és un màster dels primers que fas quan tens una / més criatures) .

Aquests són els meus imprescindibles per a l'estiu:

Stick per les rascadetes dels peus: passem de botins a sandàlies, de mitjons a peus nus i normalment, a sabates noves (els peus d'aquestes noietes creix dia a dia ) . A la mínima rascada, li donem un petit toc

Protector labial: Un per cadascuna, marcat amb el nom , perquè és clar, les dues el van voler rosa. Encara que l’utilitzem més a l'hivern, sempre ho deixo en el kit de municions

Stick amb àrnica: La meva nova adquisició. Contra els cops el nostre remei infal·lible és el gel, però clar, no aniré amb una bossa de pèsols congelats a la bossa. Provaré aquest stick que atenua els morats com a conseqüència dels cops. Molt important: no es pot utilitzar sobre mucoses o ferides obertes perquè pica. M'ho va recomanar una altra mami ( perquè ja sabeu que aquest màster es treu al parc, a la porta de l'escola, en el grup de WhatsApp de mamis o amb mamis amigues) .

Roll -on per picades de mosquits: He de confessar que ja fa anys el vaig comprar per a les petites però qui l’acabo utilitzant sóc jo . Un cop t'ha picat ja el mosquit, és el que més m’alleuja . Les petites l'han utilitzat alguna vegada ( encara que si algú atrau els bitxets en qüestió sóc jo ) i els encanta l'olor. En ser en roll -on dura moltíssim.



Què em recomaneu? Quins altres imprescindibles afegiríeu a la llista? I a la meva bossa , és clar ...

2 comentaris:

  1. Jo porto sempre cacau pels llavis, stick d'àrnica, tirites (al Biel tot li curen), relec infantil (un repelent de mosquits potent potent que funciona de meravella) i un tub d'insecto dhu. També vaig completeta jaja!

    ResponElimina
  2. Esther,
    veig que el teu bolso deu ser igual de gran que el meu, perquè portem més o menys el mateix, jajajajajaja. Veus, el Relec el tenia controlat, però no en versió infantil. El millor de tots els potets és que tot ho curen! Una abraçada guapa!!!

    Núria

    ResponElimina