13 de nov. 2013

Pre #BAF13


La primera edició del Bloggers&Family em va aportar unes sensacions úniques: la possibilitat de conèixer una quantitat impressionant de persones que cada dia, cada setmana, cada mes... dediquen una part del seu temps a compartir experiències en un bloc. Una acció que comença com un afició, amb voluntat més o menys professional o de hobby, però que s'acaba convertint en un seguit de relacions i fils que t'uneixen, dia a dia, amb moltíssima gent. Una comunitat virtual, que com totes, també les 1.0. i segur que les 4.0. del futur, té els seus alts i baixos, les seves enganxades, les seves reaccions generoses i solidàries (n'hem tingut més d'un cas darrerament) i les seves coses bones i les coses dolentes. Jo em vull quedar amb les bones converses, les coses que aprenc dia a dia i la gent increïble amb qui comparteixo moltes coses. 

Una de les coses que vaig trobar a faltar en la primera edició va ser temps per parlar. Per parlar amb tots vosaltres, els que escriviu blocs i els que els llegiu, amb tota la quantitat de gent amb iniciatives i amb tantes coses per explicar. En aquesta nova edició, el BAF ja no és una única jornada, sinó que creix a tot el cap de setmana. I a més, per la part que em toca, us he de dir que em fa molta il·lusió que hi hagi un espai específic per a bessons i múltiples. Espero que sigui un gran cap de setmana, jo me'l prenc com un cap de setmana per a mi. Perquè si l'any passat ja vaig abraçar a molta gent, aquesta vegada espero posar-vos cara a molts més! Prometo crònica de les primeres sensacions, i sobretot, articles sobre temes específics que espero que us puguin resultar d'interès!

Jo vaig al Bloggers&Family. I tu? Ens hi veurem?

Si voleu llegir la nostra "cinèfila" crònica de l'any passat... AQUÍ LA TENIU! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada