22 de gen. 2013

La nostra família, segons l’Estel


El Papa
El dia de la primera reunió de P4 (que encara tinc pendent explicar-vos), vam sortir de l’escola amb una gran cartolina, amb dibuixos i frases que les nenes havien comentat mentre parlaven de “la família” i que les seves tutores havien apuntat. Nosaltres també les vam dibuixar a elles, i havíem de posar una frase que ens agradés molt i que penséssim que a les nenes també els hi agradaria.




L'Estel
M'he llegit i rellegit les seves frases moltíssimes vegades des d’aquell moment. I m’he mirat de dalt a baix els dibuixos. Així ens veuen, així configurem aquesta família.

L’Estel se’ns ha tornat cuinera. Ho ha descobert fa poc. Li encanta veure com cuinem, com preparem els aliments i el procés. També hi té a veure que la seva classe (la dels Pagesos), estiguin coneguent molt de prop els aliments i treballin el seu hort.




La mama
La primera declaració d’intencions de l’Estel: “M’agrada fer pastissos amb la mama”. D’acord, doncs ja en farem més, petita.

Segona declaració d’intencions: “M’agrada cuinar amb el papa i tallar paper amb les tisores”. No sé si són dues coses que van lligades, però li encanta tallar paperets. Fa veure que són castanyes, llet, truita... qualsevol cosa.

I la tercera declaració d’intencions. Les tutores els hi pregunten què els hi agrada que els pares els hi diguin. L’Estel ho té clar. “M’agrada que em diguin guapa i princesa”. No puc evitar somriure. L’efecte obres de teatre de la Blancaneus i princeses con la Tiana o la Rapunzel tenen el seu efecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada