11 de set. 2012

El dia dels darrers preparatius

Avui és el dia d'abans... d'abans de començar, de nou, a l’escola. Reconec que l’any passat estava molt més nerviosa. Suposo que era el fet de la novetat, un aspecte que aquest any, elles i nosaltres, portem molt més controlat. P4. Les petites començaran P4 i ho faran amb les mateixes tutores i equip de menjador de l’any passat. Suposo que això em dóna aquest plus de tranquil•litat.


Potser tampoc he tingut temps de posar-me nerviosa. Just ahir va acabar la Festa Major de Sabadell. I entre que jo he estat treballant i les petites no han parat d’anar a cercaviles, patis de contes, espectacles del Club Súper 3, bicicletades populars i de ballar amb gegants i capgrossos... i de viure des de plaça la jornada castellera històrica dels Saballuts... ja ens hem plantat a l’inici de curs. Avui, el dia d’abans, també és especial: la Diada Nacional de Catalunya.


A la seva habitació ja ho tinc tot preparat. Les bosses de l’esmorzar, per l’hora de dinar, la del recanvi de la roba i la roba que es posaran demà al matí (l’hem pactada les tres, així no hi haurà discussions i el pare –que està sol als matins, ja que jo m’hi poso a les sis del matí- anirà més tranquil).


Això és el dia abans... demà ja us explicaré com ha anat l’inici de curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada