18 d’abr. 2012

Màrqueting familiar

Som moltes les famílies amb criatures. Som un bon segment de població amb necessitats específiques. Amb això vull dir coses quotidianes i que quan no tens fills et semblen una tonteria, però que en el moment que ets mare/pare deixen de ser-ho com per art de màgia: Una cafeteria amb espai suficient pel cotxet... un local /restaurant amb una tauleta, dues cadiretes, uns quants papers i dos plastidecor... algun conte per distreure’ls... canviadors als lavabos dels locals...

Són petites coses que ara em fan decidir, per exemple, d’anar a un restaurant o a un altre. Potser perquè ara en tinc necessitat, penso que el ‘tema’ està poc explotat. Ahir, passejant pel carrer, em vaig trobar amb aquest cartell d'un restaurant del centre de Sabadell.  Encara no hi he anat, però com a mínim, ja han aconseguit despertar el meu interès.

3 comentaris:

  1. mola! on és això?? Nosaltres som fans del 'Picoteig', al carrer Advocat Cirera! ah! i de l'Art bo del carrer Tres Creus (vivim molt a prop i té també lloc pq juguin els nens)... els cafès allà són molt més tranquils!

    Petons bessoners,

    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna, és al carrer de Gràcia..., just a la sortida del carrer Sant Antoni, però no l'he provat encara!

      al Picoteig també tenen un racó molt ben pensat i l'ARt Bo del carrer Tres Creus (per favort, que encara serem veïnes!) han creat un racó molt senzill que ajuda molt (col·locar els cotxets és més complicat, però no es pot demanar tot).

      Petons bessoners de tornada!
      Núria

      Elimina