2 de juny 2011

#frasesdemerda i tòpics sobre bessons


Justament avui, que el Twitter va ple del hashtag #frasesdemerda, aquest matí jo he estat a punt de menjar-me literalment un senyor, per una d’aquestes frases i tòpics.

Estic parada al semàfor. Carrego un cotxet que pel cap baix pesa 35 quilos (amb això vull dir que no és fàcil arrencar, parar, esquivar gent i esquivar senyals de trànsit i semàfors). Un senyor ve corrent cap a mi i comença a cridar emocionat: “En tens dues, estan repetides, estan repetides!”. L’he fulminat amb la mirada: “Què coi vol dir que estan repetides?”. No, no estan repetides. No, no són iguales. Costa tant d’entendre?. Sí, s’assemblen, òbviament. Les dues són rosses, tenen els ulls blaus, i la pell clareta. Són germanes, només que es porten tres minuts de diferència. Però no són dos cromos que estan repetits i vaig canviant a l’hora del pati. Ahhhh, quina ràbia...

I he recordat moltíssimes d’aquestes frases que la gent et deixa anar i es queda tan ample.

*        “Uii... bessons.... quina feinada... deu ser molt diferent que tenir-ne un, oi?”. No ho sé, senyora, no n’he tingut mai un de sol.  Ara contesto sempre a aquesta pregunta amb un somriure irònic dibuixat a la cara.

*        “Que mones que són, fan una gràcia, així igualetes”. A mi em fan gràcia, però també em posen dels nervis, i m’exalten, i no em deixen dormir, i em fan patir, i me les estimo com no m’he estimat mai ningú, i em fan riure i ser feliç com no ho havia sigut mai... però “no fan gràcia per ser igualetes”.

*        “Ai, perquè no les vesteixes igual, que són més maques?”. Quèèèèèèèèè? A l’escola porten un xandall unificat, o sigui que van vestides igual... igual que tots els nens de la llar d’infants. Reconec que quan trobes uns pantalons pràctics i que els hi va bé, els compro igual (per no haver de posar-me a buscar-ne més), però els compro de colors diferents. Que vagin vestides iguales no les fa més maques... ni fan més gràcia –em repeteixo, però és que la paraula em repateja-... A més, cadascuna ja té les seves preferències.

*        “No aniran juntes a classe? // Millor que te les separin a classe”. Frases especialment odioses quan provenen de gent que no té tractes amb twins. I hi ha les dues versions, els defensors i detractors del tema, de separar o no els bessons a l’escola. Aquesta es mereixerà un nou post.

En fi. #frasesdemerda relacionades amb els #bessons #twins #mellizas que et posen dels nervis #alguhohaviadedir #bonanit

3 comentaris:

  1. Ui, ui, oooom. Has d'inventar-te respostes que descol·loquin per deixar l'enginyós/enginyosa de torn amb un pam de nas. Una idea:
    --Dues? No, que en tinc tres! Ja n'he perdut una!? (I arrencar a córrer.)
    Així, una cosa que era una murga es torna divertida!!

    ResponElimina
  2. Ara no em deixa publicar el comentari amb el meu nom... en fi...
    Tina... sí, quan estàs "inspirada y ocurrente" és molt divertit, perquè es queden amb un pam de nas... però a vegades em sulfura i no tens la resposta a punt. Crec que un dia vaig escandalitzar una tia impertinent quan li vaig dir que me les havia trobat al tren, que m'havien dit que volien anar soles a Barcelona i que ho anava a denunciar a comissaria ;)

    ResponElimina
  3. La Tina m'ha fet riure molt de bon matí, després de solidaritzar-me totalment amb la Núria amb la quantitat de cafres i de tòpics amb potes que circulen pels carrers. Petonets. Paloma A. U.

    ResponElimina