7 de febr. 2011

“Nena, deus estar a punt, ja, oi?”. “No, només estic de cinc mesos”

En el seu afany per dominar el món, els bessons compten amb l’ajuda – o control -  inestimable de governs, empresaris i científics. Però bàsicament tenen una xarxa a nivell ras que executa la seva feina molt ben feta. Et localitzen quan estàs embarassada i és en aquest període quan intenten portar als màxims nivells la seva missió. No hi ha un perfil tipus, però he detectat que acostumen a amagar-se sota l’aparença de senyores d’uns 50-70 anys que només veure’t, t’identifiquen com a “portadora de bessons”. I la seva feina bàsica és espantar-te. Primer comencen atacant el teu punt feble... “Ai, nena, deus estar a punt, ja, no?. Amb aquesta panxa, oi?”. I tu, amb el teu millor somriure respons: “No, no... només estic de 5 mesos”. I davant de la cara que et fa tothom quan contestes això, caus en la trampa. Et veus en l’obligació de donar explicacions: “És que porto bessons”. Pifiada. Els agents infiltrats et comencen a explicar que també han tingut bessons. I que quan estiguis de 8 o 9 mesos ja no et podràs ni bellugar. Però que després arribarà el pitjor. Que si això, que si allò...

He de reconèixer que vaig tenir un bon embaràs (cames i mans inflades, poca mobilitat a partir del sisè mes i algun que altre ensurt), però tot i això no ho vaig passar malament. Només que sempre li havia tingut pànic a l’embaràs i aquestes converses no m’hi ajudaven gaire.

I és que nou mesos d’embaràs donen molt de sí. Al marge dels agents infiltrats en format senyora gran, també es presentaven en format d’altres dones embarassades. Fan comentaris referents a que elles ja noten com es belluguen els bebès. I tu penses: “Jo en porto dos i no noto res...suposo que ho notaré, no?”. Que si ja tenen l’habitació preparada... i tota la família demanant-te que qui compra els llitets, qui compra el cotxet o qui compra les hamaques. “No vull pensar-hi encara!”. Més coses per preocupar-te... que si millor que prenguis això, que caminis després de sopar (com vol que me’n vagi a passejar al vespre amb aquest panxot!), que si banys d’aigua amb sal perquè tinc les mans inflades...  La meva gran pregunta és: Què pretenen els bessons amb aquest intent tan clar d’espantar els futurs pares? Què hi guanyen? O en realitat no són agents de la invasió twin i són d’alguna altre agència per donar-nos eines per protegir-nos? I si hi ha d’altres pares de bessons que ja s’han organitzat per denunciar la invasió?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada